Muzyka

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

1.Powitanie = ^_^ =

Hej ! 
Witam was bardzo serdecznie na moim blogu ;D Będę go prowadzić sama ale za to co dziennie będą dodawane nowe posty ;3 Nawet takie bez sensu :D Blog będzie się opierał na grze MovieStarPlanet będę mówić o jakiś update'ach (chyba tak się to piszę :D ), i różnych sprawach związanych z grą MSP (MovieStarPlanet ).Komentarze możecie dodawać nawet jak nie macie konta :) Bardzo proszę o  wyrażanie opini na temat postów , mówcie co źle robię a co dobrze :) A no tak zapomniałam się przedstawić :D Mam na imię Paulina mam 13 lat .Moje konto na MovieStarPlanet to : &&&Paulina&&& . Moje hobby to malowanie , pływanie , jazda na rowerze , jazda na rolkach ,przyroda oraz granie na kompie :D Będę się podpisywać nickiem z MovieStarPlanet bo mi się podoba ten nick :D No to chyba na tyle dzięki za uwagę na razie i czeeeeeść ;3

~&&&Paulina&&&



2 komentarze: