Muzyka

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Jak wyglądać jak VIP, a nim nie być.



Hej. Pewnie każdy z nas chciałby wyglądać jak VIP ale nie każdy może. Więc aby poczuć się chociaż trochę jak VIP zrobiłam dla was ciekawą poradę jak uzyskać taki nieprawdopodobny wygląd!

Zacznimy najpierw od Makijażu (który jest bardzo istotnm elementem by wyglądac jak VIP)
Naturalny:


Oczy :

Tęczówkę jaką dacie zależy już tylko od was ja zawsze brałam czarną tęczówkę :)

Podkład :


Nos :

Usta :


Skóra :


Tak wiem jest to kosztowne ale czy teraz nie bedziesz przypominać VIPA ? Jak dla mnie bedziesz :) Całość kosztuję 1150 sc .

Emo:


Oczy :


Podkład :


Nos :


Usta :


Skóra :


Mi się osobiście emo podoba jednak ja nie mam takiego makijażu :) Ten makijasz łącznie wynosi 1150 sc :D Tak samo jak poprzedni heh :3

Normalny:


Oczy :


Podkład :


Nos :


Usta :


Skóra :


Mi się osobiście ten makijaż najbardziej spodobał i ja go mam na sobie :D Całość wynosi : 1050 sc :D Ten jest najtańszy makijaż ale tylko o 100 sc :D Dobra na tym kończę ten post myślę ,że wam się przyda :D 









~&&&Paulina&&&


















1 komentarz:

  1. Eh... nie podobają mi się te twarze. To nie hejt, tylko opinia.

    OdpowiedzUsuń