Muzyka

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 29 sierpnia 2013

9.Konkurs #002



                                                                      Hej :D ! 
Tak wiem kilka minut temu napisałam ,ze nie będę pisać postów a tu jest :D dlatego ,że teraz jest pierwszy dzień nowego konkursu który powstał mianowicie " Back School  2 " tak jak sam tytuł mówi powrót do szkoły . Teraz trochę zmienię temat bo chciałabym wam powiedzieć ,że coraz mniej czasu będę poświęcać blogowi przez szkołę :C Wiem to okropne nawet sama nazwa "SZKOŁA" to ZŁO :D taki żarcik :D A  teraz na temat ;) Jest nowy konkurs na MSP jak zawsze co czwartek i nowe ciuchy , włosy ,animacje,tła ,rzeczy :d Bardzo mi się podobają cuchy :3 Są zaczepiste :3 dobra teraz wam pokazuje fotkę konkursu :3
:D Bardzo ładny obrazek :d Mi się podoba a wam ? :d Dobra teraz następnę  z ciuchami i włosami :

Mi się podobają najbardziej te włoski i 2 sukienki nie dla VIP :D Nie mam tutaj co gadać no mało włosów jest to powiem powinno być więcej ale nie narzekam bo są 2 sukienki :3
Teraz foty z animek :
Mało ich jest :C .... to smutne :C Ale trudno :D 
Teraz rzeczy jakie są i tło (oczywiście jedno )


No to chyba byłoby na tyle dzięki za uwagę na razie i do zobaczenia w  kolejnym poście :3 Papa :3 :**



~&&&Paulina&&&








1 komentarz: