Muzyka

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 13 kwietnia 2014

Jak dodać do bloga rozwijane menu?

Witajcie z powrotem na moim blogu :D Pewnie nieraz zadajecie sobie to pytanie : Jak dodać do bloga rozwijane menu takie jak moje oto screen o co mi chodzi :) Dodam jeszcze ,że to menu daje bardzo  fajny efekt i w dodatku bardzo pięknie przyozdabia bloga :D

Przykład rozwijanego menu :

2.Po wejściu na powyzszy link powinna nam się ukazać oto taka strona : 


3.Najpierw wybieramy typ naszego menu : 
4.W puste miejsca trzeba wpisac poszczególne kody HTLM wybranych kolorów . 
Poniżej 2 linki do kodów HTLM wybranych kolorów .

  • http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolory_w_Internecie
    • http://fonty.pl/kolory.htm#generator
    5.Gdy juz sobie wybierzemy kolorki to znowu wchodzimy na tamtą stronę i wpisujemy je .


    6.Tak właśnie wygląda zrobione:


    7.W tym etapie dostosowujemy menu .


    8.Teraz wystarczy skopiować HTLM o tutaj :


    9.Wchodzimy na swój blog klikamy : Układ :D


    10.Następnie wklejcie go tutaj i zapiszcie :) 


    11.Cieszcie się z swojego własnego menu :)

    Więc myślę ,że pomogłam piszcie w komentarzach jak macie jakiś problem :D To narazie :)


    ~&&&Paulina&&&





    7 komentarzy:

    1. a jak pisać na nim posty ?!! na tym menu?!!

      OdpowiedzUsuń
    2. Właśnie ! Jak tam pisać ?!

      OdpowiedzUsuń
    3. a jak pisać w tym posty!? bo ja nie wiem...O_O

      OdpowiedzUsuń
    4. Siemka powiesz jak coś dodać na Bloga? chodzi oto że Mam Blog o MSP itp chcę dodać moją MovieStar na Bloga mojego jak to zrobić? ogółem jak coś dodać?

      OdpowiedzUsuń